Biuro reklamy:

Magdalena Głogowska

e-mail: magda@cogito.com.pl

tel. +48 510 273 659

 

okladka_k1_2017.indd okladka_k2_2017.inddNowy umer już 30 marca w punktach sprzedaży prasy!

Pismo myślących dzieciaków 

Czytelnicy: 6-11 lat

Częstotliwość: miesięcznik

Nakład: 15 000 egzemplarzy (pismo specjalistyczne)

Zasięg: ogólnopolski

 

Cena:7,60 zł

 

Cennik reklam i harmonogram wydań Kumpla w 2017:

kumpel-cennik-reklamy-modulowej-i-harmonogram-2017

 

Specyfikacja techniczna i cennik produktów reklamowych www

specyfikacja-techniczna-produktow-reklamowych-portali-grupy-cogito

cennik-produktow-reklamowych-portali-grupy-cogito

 

 

aktualny_kumpel

W każdym numerze:

– więcej komiksów (także po angielsku) i autorskich rysunków, które uwielbiają nasi Czytelnicy,

– więcej łamigłówek i żartów ;

– ciekawostki ekologiczne, a także przyrodnicze i historyczne,

– komiks w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej, plakaty ze zwierzakami, konkursy, twórczość czytelników

– każdy numer poświęcony jest ważnej umiejętności, którą powinien nabyć uczeń klas 1–3 szkoły podstawowej (przykładowe zakresy tematyczne: ortografia, tabliczka mnożenia, czytanie ze zrozumieniem, zasady ruchu drogowego),

– specjalny dodatek (książeczka z testem trzecioklasisty lub sprawdzianami – świetne narzędzie do powtórek),

 

 

 „KUMPEL”

» Realizuje cele kształcenia zintegrowanego edukacji wczesnoszkolnej.

» Nie powiela podręczników. Materiały przekazujące lub sprawdzające opanowanie  treści programowe (wiedzę i umiejętności operowania tą wiedzą) z zakresu klas I-III szkoły podstawowej.

» Nie jest przedrukiem pism zagranicznych, mówi o polskich realiach przyjaznym, literackim językiem.

» Proponuje mądrą rozrywkę , uczy przez zabawę, wspomaga rozwój czytelnika.

» To materiał do pracy na lekcji i innych zajęciach. To nie podręcznik (nie wzbudza niechęci dziecka), ale zawiera treści przydatne w kształceniu. Jest atrakcyjny graficznie dla młodego czytelnika, dlatego sięga on po niego z własnej woli. Idealna pomoc w kształceniu misji czytelniczej.

» Stawia na interaktywność. Pozwala zaprezentować się Czytelnikom.

» Wskazuje sposoby zagospodarowania wolnego czasu, rozwija pasje.

» Zawiera arkusz z testem kompetencji po III klasie. Ważne przygotowanie do sprawdzianu kończącego III klasę (zapewnia obycie z formą, trening, eliminuje stres przed sprawdzianem).

» Adresowane pokoleniowo pismo – wyrabia i utrwala nawyk lektury (a także rozwiązywania testów), gwarantuje skuteczniejsze pokonywanie kolejnych progów edukacyjnych. Młody czytelnik otrzymuje pismo przygotowywane z myślą o nim, które jest przyjaznym i przyjemnym uzupełnieniem szkolnej edukacji (w dodatku zwiększającym jego szanse w klasowej i szkolnej rywalizacji).

» Praca czytelnika z pismem jest najtańszą – ale też najbardziej przyszłościową – formą dodatkowego kształcenia. Taki przekaz mogą spokojnie rodzicom prezentować nauczyciele.

 

image006